niedziela, 7 października 2012

CIAŁO-WIĘZIENIE - LISTA OPOWIADAŃ KONKURSOWYCH

Przedstawiamy Wam ułożoną alfabetycznie listę tekstów biorących udział w konkursie "MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE". Przysłaliście nam niecałe 160 opowiadań (!!!), wprawiając nas w ten sposób w osłupienie. Tyle zgłoszeń, tyle tekstów do przeczytania!  

Tyle nadziei, że wyłapiemy wielu dobrze rokujących autorów...

Cytując naszego fejsbuka
Sto pięćdziesiąt prac! Jestem zaskoczony, jestem zdumiony, wzruszony też jestem. To powiedziałem ja - Paweł.
Dzięki za wszystkie nadesłane teksty!
 Paweł Paliński

To pierwsza taka wspólna inicjatywa niżej podpisanego i Pawła Palińskiego, tym bardziej jej efekt przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Dziękujemy Wam za tę pozytywną energię, to świetna sprawa organizować dla Was CIAŁO-WIĘZIENIE!

 Wojciech A. Rapier

A wracając do spraw organizacyjnych: lista może jeszcze ulec drobnym zmianom. Jak widzicie, mamy wciąż osoby, w przypadku których brakuje podstawowych danych kontaktowych lub występują problemy z odczytem pliku. 

Jeżeli brakuje na liście kogoś, kto powinien na niej być - niech niezwłocznie napisze na nasz email (trikkety@gmail.com). Informujcie nas również o błędach, jeśli takowe występują (pomylone nazwiska, przekręcone tytuły itp.). 

Przy takiej ilości tekstów wszystko jest możliwe... :)

Pozostaje Wam uzbroić się w cierpliwość. Postaramy się umilić Wam czas oczekiwania na wyniki konkursu... A jak będziemy to robić? Ha, na różne sposoby. Najprostszy z nich to informowanie o kolejnych nagrodach w naszym konkursie. Ci, którzy śledzą CIAŁO-WIĘZIENIE na fejsbuku, zapewne wiedzą, że jutro ujawnimy okładkę kolejnej niezwykłej, horrorowej pozycji książkowej do zgarnięcia...

Cóż, na dziś to chyba tyle dla Was.  Zapraszamy do zapoznania się z listą poniżej.

Trzymajcie się mocno, przyszli Mistrzowie Horroru! }:-)

I zostańcie z nami...

LISTA OPOWIADAŃ BIORĄCYCH UDZIAŁ W KONKURSIE:

"17:23" - Eryk Strojewski
"75 KALORII" - Justyna Lewandowska
"ALTER EGO" - Jaaqob
"ANI KĘSA WIĘCEJ" - Piotr H. Antom
"ARKANA" - Marcin Mleczak
"BARBIE I KEN" - Magda Szpanowska
"BAZA DANYCH" - Matsurika
"BĄDŹ DELIKATNY KRUSZĄC ŚWIATY" - Nemesis
"BELETRYŚCI" - Paweł Semmler
"BEZIMIENNA" - Kinga Pinas
"BEZIMIENNOŚĆ" - Aleksandra Marta Ziółkowska
"BIEL NOCY"  - Dagmara Gołębiowska
"BÓL"  - Olaf Pajączkowski
"CENA" - Bożena Łozińska
"CENTRUM" Milena Wiese
"CHCĘ ODEJŚĆ" - Wojciech Kulawski
"CIAŁO MOJE" - Dominik Krzemiński
"CIAŁO WIĘZIENIEM DUSZY" - Patrycja Grzymała
"CIEMNA WRZECIONA" - Marcin Grupa
"CUKIEREK OD NIEZNAJOMEGO"  - Piotr Krajewski
"CZARNE RÓŻE" - Karamazow
"CZARNY KAPTUREK" - Piotr Strąk
"CZARODZIEJ Z NOWEGO DŻERSEJ" - Maciej Wojcieszak
"CZAS" - ain
"CZOPEK" - Żorż
"CZTERY ZIARNA ZGUBY" - Dawid Zieliński
"CZUŁAŚ COŚ?" - Konrad Chris
"DELIRUM" - Magdalena Polonis
"DEMONY" - Zara 
"DEMON MOICH SNÓW" - Adam Mielczarek
"DESZCZ I KREW" - terebka
"DRUGA SZANSA" - Sameer Maani
"DWIE TO JUŻ TŁUM" - Lily Black
"DZIECKO" - Agnieszka Kuchmister
"DZIECKO" - Anna Czebiołko
"DZIEL I ŁĄCZ"  - Morley
"EGO SUM" - Iwona Bogusz
"EMBRION" - Marta Porwich
"FALLOMA FALLACCI" - Krystian Kajewski
"FORMA ŻYCIA" - Zeter Zelke
"GŁOWA DO GÓRY" - Hubert Nienałtowski
"GŁÓD" - Martyna Piętka
"GŁÓWKA" - Mateusz Tokarski
"GRIPS" - Sylwester Leszczyński
"HOMO URZĘDNICUS" - Agata Gradzińska
"HOMUNKULUS" - Anna Głaszek
"HOTEL RÓŻ" - Blanca Mortes
"JAK W DOMU" - Marcin Podlewski
"JAK WE ŚNIE" - Dominika Lipkowska
"JAWAJKA" - Aneta Trojanowska
"JEDEN DZIEŃ Z ŻYCIA" - ephemeris
"JEDEN ZA WSZYSTKICH, ŻADEN ZA JEDNEGO" - Ada Rabij
"KLASZTOR ŚWIĘTEGO DUCHA" - Przemek Morawski
"KLATKA" - Michał Stonawski
"KOSMAR PRZY ULICY CHOPINA"  - Paweł Mateja
"KOSZMAR, W KTÓRYM SIĘ URODZIŁEM" - Kamila Łuczyńska
"KRYSZTAŁ" - Anna Czerniawska
"KTOŚ TU JEST? - Paweł Dwornicki
"KURZ" - Aleksandra Mazoń
"LADY" - Roman Aleksandrowicz
"LALKA" - Sabina Raczyńska
"MELA I FELA" - Barbara Maria Deja
"METALOWY KAFTAN" - Adam Snarski
"MIASTO O ZIELONYCH OCZACH" - Krystyna Grażyna & Anna Jakubiak
"MISJA ŚMIERĆ" - Damian Wocial
"MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE" - Lara Rose
"MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE" - Aleksandra Ząbek
"MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE" - Kyoko
"MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE" - Iwona Wróbel
"MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE" - Los Muertos
"MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE" - Magdalena Kryjom
"MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE" - Magdalena Larwa
"MOJE CIAŁO, MOJE WIĘZIENIE" - Maja Supernak
"MOJE DRUGIE SAMOBÓJSTWO" - Grzegorz Piórkowski
"MÓW MI SZATAN" - Alicja Henzel
"MROCZNA WIZJA" - Osik
"MŚCICIELKA Z NAPERVILLE" - Melchior Sędzimir
"NA CO MI DARIA"           - Rafał Christ
"NA DNIE" - Fabian Olszewski & Maciej Sołowiej
"NADNIEBNY" - Tomasz Korbak
"NIE BÓJ SIĘ" - Krzysztof Chmielowski
"NIE DOTYKAĆ. ŚWIEŻO MALOWANE!" - Elffie
"NIEUNIKNIONE" - Martyna Smelczysz
"NIEWIARA" - Marcin Palęga
"NIEZNAJOMA DZIWKA" - Tomasz Zając
"O KROK OD UŚMIECHU"           - Anna Dominiczak
"OBCY" - Mary King
"OBIEREK" - Anna Piwowarska
"OBSESJA" - Małgorzata Smajdor
"OBYWATEL TWARDOWSKI" - Zethrik
"OCZY" - Kinga Kościak
"ODDECH SPRAWIEDLIWOŚCI" - Kuba Pałyska
"OGOŁOCONY Z CZŁOWIECZEŃSTWA" - AkaiAme
"ONYKS" - Magdalena Kwaśny
"OSTATNIA UCIECZKA" - Anna Walczak
"OTWARTE WIĘZIENIE" - Mroczna Lalka
"OZ" - Michał Leszczyński
"PENNAS EXTENDERE. ROZPOSTRZEĆ SKRZYDŁA" - Anna Barcik
"PIOSENKA MUZYCZNA" - Agata Nowakowska
"PISARZ ŚMIERCI" - Anna Kierych
"PODARUNEK" - Jakub Tyszkowski
"POEMAT MARTWEGO CHŁOPCA" - Mariusz Wojteczek
"POWÓDŹ" - Bartłomiej Biesiekirski
"POWRÓT" - (brak danych autora)
"PROCEDURA PREWENCJI" - Martyna Łogin
"PROŚBA O RĘKĘ" - Patrycja Woźniak
"PRZEBUDZENIA" - Jakub Nojszewski
"PRZEWROTNOŚĆ BOGÓW" - Olga Doszyń
"PRZYMUSOWA LEKCJA HISTORII" - Michał Matuszewski
"RAZ SIERPEM, RAZ MŁOTEM W CZERWONĄ HOŁOTĘ" - Robert Stanisław Konarski
"RODZICE ŚPIĄ" - Mateusz Witek
"ROZJEDŹ WSZYSTKIE KURY" - K. Lena Helman
"ROZKŁAD" - Szymon Cieśliński
"SANKCJA GWIEZDNYCH ŁEZ" - Patryk Hirsekorn
"SENNIK SZALEŃCA" - Piotr Skowronek
"SIEDEM" - Patryk Matysek
"SKÓRA" - Natalia Ossowska
"SKÓROŻERCA" - Magdalena Kempna
"SŁONECZNIK MAMUSI" - Jacek Wróbel
"SREBRNE PSY" - Ewa Świerkosz
"STROBOSKOPY" - Marek Grzywacz
"SZALEŃSTWO" - Kiryu
"SZCZĘŚLIWA KOBIETA" - Zoe
"SZPITAL SNÓW" - Daniel Kozioł
"SZYBOWIEC W KANIACH" - Tomasz Krzywik
"ŚWIĘTO PŁYWÓW" - Marcin Knoppek
"TA JEDYNA" - Agathon
"UCIECZKA ZE STREFY" - Michał Pięta
"UFAJĄC DIABŁU" - Ally
"URSZULA"  - brak danych autora
"UWIĘZIONA" - A. B. Donar
"W DELEGACJI" - Sebastian Markiewicz
"W PÓŁ DROGI DO NIKĄD" - Beatrycze
"WIĘZIENIE ELLIONA" - Jakub Dybaś
"WIĘZIEŃ" - Paulina Kuchta
"WITAMY PO REKLAMACH" - Jarosław Turowski
"WRÓG" - Dorota Ostrowska
"WSZYSTKO RÓŻOWE" - Wiktor Borus
"WYPADEK FELIKSA G." - Piotr Parucki
"WYWIAD Z MORDERCĄ" - Przemysław Groszyk
"WZÓR" - Agata Wiaterek
"ZABAWKI" - Piotr Karkowski
"ZAKLĘTA W LALKE" - Barbara Jarosz
"ZAŁĄCZNIK DO KARTY PACJENTA" - Paweł Wasilewski
"ZASTYGŁE W ODSTĘPACH" - Dżam
"ZENOBIUSZ" - Thorhalla
"ZEW CIEMNOŚCI"            - Oliwia B. Jackowska
"ZGAŚNIJ" - Jakub Longa
"ZŁE" - Paulina Czajkowska
"ZODIAK" - Justyna Jasiorowska
"ZROBIĘ TO PO DESERZE" - Joanna Pawłusiów
"ZWĄTPIENIE" - Andrzej Paczkowski
"ZWYRODNIALI" - Paweł Pietrzak
"ŻYWOT CZŁOWIEKA NIEPRZECIĘTNEGO" - Roksana Kaczmar
"NA SMYCZY PRAGNIENIA" - Zuzanna Ciosmak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz