czwartek, 11 października 2012

KAWERNA ZNÓW O "HEROSACH"

W sieci pojawiła się kolejna recenzja antologii "Herosi" napisana dla portalu Kawerna przez Piotra "Vivaldiego" Sarotę. Dla Was fragment większego kawałka o Pawle i LINK, pod którym znajdziecie resztę (między innymi troszkę szczegółów opowiadania "Moje usta milczące, moje dłonie rdzawe"). 
Siła opowiadania Moje usta milczące, moje dłonie rdzawe Pawła Palińskiego również leży w tym rozdźwięku pomiędzy rzeczywistością a wyobrażeniem. (...) Wartość opowiadania podnosi dodatkowo styl – momentami szorstki, miejscami przypominający narkotyczny trans, a jednocześnie poetycki, przepuszczony przez subiektywne spojrzenie bohatera – znakomicie korespondujący z tematem tekstu, choć świadom jestem, że nie wszystkim przypadnie on do gustu. Jeśli jednak ktoś przedkłada atmosferę nad szybko rozwijającą się fabułę, powinien być zadowolony.
 Trikketowa recenzja "Herosów" - już w przyszłym tygodniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz